13,3+

Helt utrolig,vi har virkelig 13,3+ ute og det i midten av november.Det er bart og tørt og hadde det ikke blåsk hadde jeg nesten trodd det var våren som var innom på besøk :))

Jeg har vært ute og syklet i dag,veien mellom Leira og Viddal har fått ny asfalt og det var en drøm å sykle på :))

Vel heime var det så godt å være ute att jeg bestemte meg for å gå en tur også :))det vekser mellom blå himmel og skyer ,men akk så deilig.

Jeg går opp på toppen av Leira og der finner jeg ut att det hadde vært hyggelig å besøke ei granne ,og jammen hadde hun hatt bursdag :))heldige meg fikk både bløtekake og nysmurte lefser hyggelig prat og da jeg skulle ned igjen fikk jeg lag der også :))

Jeg har strikket ferdig stakken men venter med bilde til sømmen som skal syast er ferdige :))

Ønsker dere alle en fin fin dag:)

12 kommentarer

Siste innlegg