Vår i luften og sykkeltur

Dagen går mot hell og jeg har tatt oppigjen treningen min :)har vært sløv denne uken da jeg ville ha ferdig genseren min.

Startet dagen med rockering 20 og knebøy 10×3 :)det vil si 10 knebøy 3 repetisjoner.

Kledde så på meg og gikk ned på kaia,men etter en liten time var det bare å innse att fisken ikke biter på krok riktig ennå.

Gikk hjem og spiste litt før jeg kledde meg igjen og spaserte oppover bakkene der jeg besøkte ei granne :))vi strikket og drakk kaffe og da vart det et par timer med hygge :))

på vei ned igjen bestemte jeg meg for å ta frem sykkelen siden det var tørre fine veier og klar frisk luft ute

ikke noe er bedre enn å trille langs veien på tørr asfalt

og nyte lyden av sjø som slår rolig inn mot land 🙂

og som dere ser er det ikke mye snø i hagen min no :))håper bare att det vil vare :))

16 kommentarer

Siste innlegg