helt bortevekk :))

God morgen,jeg er her men i går kveld var jeg helt borte vekk :))

Vi planlegger sommerferie hi hi og da er det lett å bli borte vekk.

Vi var på skype sammens med min søster og svoger og seilte gjennom Frankrike og Kroatsia,men dette er ikke lett og jeg ble sittande på leit til langt over midnatt.

Vi ønsker å reise fra Sola,bli borte en uke være noen dager på hytta til min søster m familie og besøke Grete på Lista :))

Noen som har noen gode forslag eller erfaringer på koselig sted og hyggelig leilighet i ett av landene ?

Ellers var vi en snartur til Volda i går,mannen måtte hente noe medisin og jeg fikk meg et par nye shape up joggesko + strikkegarn :))

Vel hjemme spiste vi en enkel lunch før jeg tok på joggeskoa og gikk et par venninner i møte,vi gikk til Viddal hvor vi satt i solveggen ute et par timer og koste oss med en kopp kaffe og hyggelig prat :)) det er så deilig her for tiden så goværet må nytes.Da jeg kom hjem hadde vi fått besøk av yngste sønn,det var kjempekjekt og vi hygget oss med kaffe og sjokoladekake :))jada mandag og jeg synda hi hi.

Hva dagen i dag skal bringe får jeg se,ute er det lettskyet og 3+ grader så mulig jeg benytter anledningen til å se litt på støda :))

Ellers må jeg reise litt rundt omkring på leit etter et feriemål skal det bli noe av det :))

da ønsker jeg dere alle en deilig dag

17 kommentarer

Siste innlegg