En lang dag

For min del er jeg glad vi er kommet til kvelden,jeg var selvsagt meget trøtt i dag når jeg skulle avgårde med bussen,oppdaget tilfeldigvis i dag att jeg hadde 2 timer på sykehuset i dag,og den første var 9.15,heldigvis har vi en grei buss sjåfør så han tok en liten omvei i dag og kjørte meg til døra på sykehuset :))da rakk jeg timen med et par minutters margin :))

Litt oppbygde såler ble jeg anbefalt,men det kunne jeg få hos enkelte sportsbutikker eller fysioterapauter,og jeg som har ventet i mange måneder.Var innom en fysioterapaut,men sålen hun kunne tilby var ubehagelig å ha under foten,jeg gikk derfor inn på g.sport og fikk et par formet etter min fot medan jeg stod på dem,dei låg oppå en varmemaskin så sålen formet seg til min fot

så gjennstår det å se om det blir bedre å gå med disse i skoa,prisen var 599 .

Men noen sko er det umulig å ha såler i ,noe som kan passe til en pen kjole :))skal jo på tur om 11 dager og skal ha på kjole hver dag,no har jeg noen svarte som passer til noen kjoler,men jeg har også en lang kjole i en litt sart rosafarge og der måtte jeg ha noe annet,sådisse ble også med hjem i dag 🙂

grå sandal med slv rundt kanten på rosetten,dei har litt hel men ikke disse tynne vaglevorne men en litt mer solid som jeg tror skal gå greit å gå i.

Da jeg satt på bussen hjem sovnet jeg :))helt utrolig kor trøtt jeg var,hodepine i går kveld og fortsatt hodepine no,så jeg måtte bare gi meg og ta en smertelindring nå,ble vel litt mye tung jobbing med store steiner i går,i tillegg til mange timer i 2 dager bak pc for å finne det perfekte feriestedet i sommer :))

Vis skype ilag med min søster og svoger ble vi enige :))så tur er bestemt og bestilt :)) 30 juli reiser vi til Bulgaria :))nermere bestem til dette hotellet i sunny beach

tror vi skal kunne kose oss der :))

Så har vi 2 turer å glede oss til i år :))deilig.

Da jeg kom hjem i dag hadde dei 2 siste bøkene jeg bestilte på mammut kommet

Dette var en lærerik bok for dem som ønsker å prøve litt selv :))

,jeg har en soppbok fra før men denne tar for seg norske sopper,dt er utrolig spennende og kjekt å lære om det naturen har å by på :))

Sist vi var i Volda fikk jeg kjøpt noe garn,gikk inn i butikken med det i hode att jeg ville ha gult garn,ville strikke meg selv en gul sommergenser :))

Dette var det jeg kom ut med

Allino i en aldeles nydelig grønnfarge :))

Allino er nytt for meg,på lappen stod det 50% hør og 50% bomull,etter å ha googlet litt fant jeg ut att hør betydde lin :))

I går la jeg opp og strikket et par omganger for så å rekke det opp igjen hele 4 ganger,det ble for stort (har ikke mønster)det snaret seg og jeg strikket rongt og rett hulter til bulter hi hi,siste gangen strikket jeg fram og tilbake så nå ser jeg og kan begynne med å sette det sammen og strikke rundt og rundt :))

Planen er en genser i bare rettstrikk,enkelt og greit :))så får jeg håpe det går greit i kveld uten noe tull hi hi

ønsker dere alle en fin kveld

16 kommentarer

Siste innlegg