søndag før søndag

jeg har begynt nedtelling no :)gleder meg så til neste søndag for da stikker vi på cruise til Dubai :))skal bli vidunderlig med sol og varme på kroppen.

Her har vi fått full vinter igjen,snø på fredag i går regnet den bort og i natt kom snøen tilbake igjen,sånn er våren hos oss.

Jeg og manne kledde oss og gikk ut og måket snø i dag,3 garasjeplasser som skulle frigjøres for snø så det kjentes ,siden vi alikavel var påkledde gikk vi tur rundt garden,vi var heldige og fikk nydelig oppholdsvær og da vi kom ned igjen tittet sola såvidt opp over hustakene.

urørt snø på markene i dag men det var lett å gå her alikavel

min kjære 🙂

og fruen :)i vinterstasen,et uunverlig plagg vintersdag

masse vind i går gjorde att snøen festet jeg godt

Vel heime lagde jeg kyllingwook til middag,enkelt,godt og sundt 🙂

No skal kaffen kokes og strikketøyet letes fram,ønsker dere en fin ettermiddag

16 kommentarer

Siste innlegg