God morgen.

God morgen kjære venner.5 + og opplett her i dag og det beste er att snøen som falt i helgen er nå borte igjen 🙂

som dere ser på bilde jeg tok ovenfor huset no nettopp :)så ligger snøen bare opp i fjellet og der behøver jeg jo ikke å gå 🙂

Det er som sagt skyet ute men dei melder sol resten av uken derfor vil jeg benytte denne dagen til å stryke noe av garderoben som skal være med på tur

sukk det er en jobb jeg ikke ser frem til,men må mann så må mann og det er greit å ha en skjorte pr dag når mann er ute på tur.

No skal ikke dagen min bare bestå i stryking jeg skal ut og gå en tur også,ryggen har kranglet en del dei siste dagene så litt bevegelse vil ganske sikkert gjøre godt.

Da ønsker jeg dere alle en fin dag 🙂

16 kommentarer
    1. Så koselig utelassen din såg ut nå :)) Har lyst til å snekre benker jeg også utenfor garasjen istedet for løsestoler, da står de i alle fall trygt, og med mange gode puter :))
      Stryke skjorter ja, vel bekomme du ! det var min jobb som jentunge og stryke alle kleda til hele familien, eneste jeg slapp unna var sokker og truser, nei takk det hører til sjeldenhetene nå for tida ja hehe
      Ha en fin dag Connie og kos deg litt med en tur imellom strykinga ;0)

    2. Grete: den benken er fantastisk :))no har ikke vi skaffet puter da benken ble litt høy,men et pledd går også bra ) og denne blåser ikke bort nei.
      Skal ut og sykle om en stund,tok hele strykejobben medan eg såg på god morgen norge :))det er ikke en jobb jeg digger men på cruise er det kjekt att mannen ser flott ut hvet du 🙂

    3. god formiddag. Så flink du har vore. Tenkte på deg da eg tok skjorter ut av vaskemaskina og hengte dem på henger i dag. har ein mann som bruker mye skjorter på denne tiden av året. Henger dem rett på hengere så hjelper det godt. Men skal man vere ekstra fin bør nok strykehjernet frem ja.
      tenkte å prøve sykkelen eg og i dag nåreg skal på fysio. Ny fysio i dag, så da blir det vel mest snakking og lite trening. Men får treninga med å sykkle til og fra.
      så rart det med snøen. Vi har veldig lite, men den blir liggende her inne i bygda. Da vi kjørte jentne ned att på søndag, så kom vi fort til anna klima. er både kuldehøl om vinteren og varmehol om sommeren i denne bygda her. Vil ha det som hos deg eg og. :/.
      Nyt det du vennen. klem

    4. Greta: Det gikk greit med strykinga,fikk den unna medan jeg såg på god morgen norge :))god trening i å sykle,ble både til Bjørke og til Viddal på meg i dag :)Ja snøen forsvinner som oftast fort her hos oss,det er vinden som blåser den bort :))

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg