Da er jeg klar :)

God ettermiddag kjære venner.

Som dere skjønner er jeg reiseklar og jeg skal ikke nekte for att jeg grugleder meg :))Det er en laaaaang reise og 2 flybytte før vi er fremme.

Etter værmeldingane å dømme blir det varmt 32+ på mandag og utover veka vil det veksle mellom 25-37+ da nytter det ikke å reise i joggesko:))så i dag har vi vært og kjøpt oss ecco begge 2 🙂

mine skal ha helse effekt så blodsirkulasjonen bedres,derfor er sålen bølgete :)) lette og gode på foten og støtdemping i hælen,og er jeg heldige så er dette selvlysande kvite dere ser her brunt om en uke :))iallefall gyldent.

Jeg har vært hos frisøren og fått rettet opp det mislykkede klippet jeg hadde sist,ikke rart jeg ikke fikk til det håret der var mange skjulte haler når frisøren begynte på jobben,men no er jeg fornøgde og klar for tur :))

Blir lite gjort i dag,mannen gikk seg en tur og jeg må ha litt ro for å få oversikt over det som skal gjørast før vi drar :))

Men jeg skal unne meg en liten strikkepause no 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg