God morgen

Det blir vist en fantastisk flott dag her i dag :))blå blå himmel og solskinn kan det bli bedre :))all snøen vi hadde i går er forlengst bortevekk og + gradene er i ferd med å stige.

Jeg hadde en god natt i natt så kroppen har begynt å hente seg inn igjen.Nå som det vårast bør jeg bli flinkere å bruke hele kroppen slik att jeg slipper så masse gangsperre hver gang jeg tar noen utfordringer.

No blir det selskap i dag,tenkte da å spasere,det er ca 2 km flat vei og ca 1 km oppoverbakke:)da kan jeg haike heim igjen med ei av damene hi hi.

Men tar jeg sykkelen kan jeg sykle begge veier,låse sykkelen nede ved sjøen og gå oppoverbakkane,hm hva gir best utelling mon tro ?

Vi får se,nå skal jeg iallefall lage en skinkepai til middag slik att mannen får litt næring når han kommer fra jobben og så burde jeg støvsuget litt også,så dere får ha en fin dag alle sammen:)

6 kommentarer

Siste innlegg