Sykkel og styrketrening

Det har vært en deilig dag i dag,og siden alle dere der ute anbefalte sykkel til meg i dag:))ja da ble det sykkel.

Siden det var så fint vær satt vi ute det meste av tiden i dag,vi satt inne båre den tiden vi drakk kaffe og spiste:))så bar det ut i sola igjen.Da det var tid å komme seg hjem var det godt å ha sykkelen,det gikk fort og den trillet nesten av seg selv :))

Så var det styrketrening,det er jo noe vi alle har godt av,for meg betyr det bæring av staur:))

Jada kroppen har kommet seg etter lørdagens slit med ved,men vi er langt fra ferdige så en time eller to om kvelden må vi ha innimellom.

Så vi kledde oss om etter middagen og gikk til vedaskogen et par timer,kjenner att jeg har jobbet men ikke på langt nær slik som på lørdag.

det ser ikke så langt ut ,men med stronger på armane så blir det skikkelig styrketrening opp og ned ,litt bratt og noen meter er det glatt også.

Jeg sorterer ut dei tynne stokkane og bærer dem opp på kanten,dei tykke får ligge til gubben kjem seg bort med traktor

dette er litt av det jeg har bert opp i kveld,med en eller to stokker på armen allt etter tyngde så ble det mange runder,og bedre styrketrening kan jeg ikke tro en får andre steder:))

No skal armane kvile:)

ønsker dere en riktig fin kveld

12 kommentarer

Siste innlegg