mer blomsterfrø

Dette er helt nytt for meg,men veldig spennende :))har vært en snartur i lag med ei venninne og gjort litt helgahandel og da kjøpte jeg et par poser med blomsterfrø

petunia,en storblomstret type som skal komme tidlig i blomst,men du og du så bittesmå frøene var,nesten som støv.Det står att det er ca 50 planter men hvordan sår mann dette utover jorden da?

Sommerasters,litt større frø,omtrent som karve her skulle frøposen rekke til ca 3 meter.

Ha ha det skal no bli spennende å se hva jeg får ut av disse to posane,første bud er å sjekke om jorda jeg kjøpte sist uke har tinetslik att det er mulig å så nå:))

Ellers har jeg en rolig dag,hjalp til i vedaskogen igjen i går og på ny ble kroppen satt ut,så det ble tidlig kveld på meg i går.

Men no er det verste gjort for min del,for jeg fikk bært opp på høgda det jeg skulle i går og resten får bli med traktor:))da er det bare å dra unna skatet og legge det i hauer,det er ikke så tungt arbeid.

Sola skinn fra en skyfri himmel i dag også,vi må bare nyte det for søndag kommer regnet,ønsker dere alle en fin dag

12 kommentarer

Siste innlegg