vil du være med ?

No har jeg nok noen venner som mener jeg har gjort vel mye i dag også :))tja jeg har pusset 3 vinduer og støvsuget,utrolig kor sagmasken følger med inn på teppene,ellers har jeg vel helst sittet i solveggen og strikket :))tusla bort til gutta mine tok noen bilder og så drukket kaffe i solveggen:))

Jeg blir litt rastløs av å sitte for lenge i ro hvis jeg er alene så jeg gikk meg en tur rundt garden etter kaffen,og siden jeg har fått en del nye venner her så tenkte jeg att dere ville være med meg på tur rundt garden vår :))

øvst oppe på gården ligger det fortsatt litt snø

på toppen går vi gjennom et led,vi er nå i utmarksbeite

etter bare oppoverbakke går nå veien i flatt tereng

forbi granskog

men som dere ser er det bare snø øvst i høgda,vi bor jo helt nede ved sjøen

veien går gjennom naboens jorde

vi har nå kommet til et nytt beite men nå er det bare hjorten som beiter her

denne marken sitter jeg og ser på fra gostolen,ja dere ser huset vårt der nede

da var vi hjemme igjen :))håper dere hygget dere på turen min:)ha en fin lørdagskveld videre

16 kommentarer

Siste innlegg