16 km

da har jeg fått nok trim i dag  for jeg har vært ute i regnet og syklet ca 16 km,kanskje 17 er ikke helt sikker :))

Måleren min sier att det er 10+ ute men jeg tror nok att det er mye mer enkelte steder,det var nemlig en lun deilig bris i ansiktet da jeg syklet,og fortsetter det slik er det grønnt hos oss ganske snart.

Søndag skal presten vår ha sin siste gudsteneste her hos oss da går han av med pensjon,så vi i soknerådet vil lage kirkekaffe på bedehuset søndag,derfor sykkeltur i dag :))jeg fikk handlet i går men det ble noe fullt i mitt kjøleskap,så jeg syklet inn til Bjørke med 1 nett i kurven,syklet hjem igjen og hentet et nett til og på ny syklet jeg til Bjørke.Når jeg kom tilbake til Leira andre gang var jeg sliten,men det var da jeg pushet meg selv og syklet til Viddal i samme slengen :))

Nå kan jeg hygge meg med et hageprogram på tv med god samvittighet:))jepp 14.05 er det hageprogram både på nrk1 og tv2:))

tok et bilde i går kveld når jeg hadde gått kvelstur,huset vårt ligger bak den røde løda dere ser nermest på bilde,så som dere ser er det ikke rare sentrum på Leira :))bare fjell og fjord og mange marker.

ønsker dere alle en fin dag

18 kommentarer

Siste innlegg