En kan bli lurt

God morgen kjære venner.

Fortsatt skyet ute men tørt på veien:)og 4.5+ enn så lenge.

Som dere hvet så sitter jeg i soknerådet for 4 år,og det begynner nå etter 2 år å gå opp for meg att jeg har litt makt hi hi,ja jeg er soknerådsleder og når jeg ringer bort på kirkekontoret og stiller spørsmål så får jeg til svar att det bestemmer du :))for du er jo soknerådsleder hi hi.

Vi har vist litt bestemmelsesrett ovenfor presten også.I morgen slutter desverre han som er prest her nå,det har vært lett og hyggelig å jobbe ilag med ham.

Nå skal det ansettes en ny og vi i soknerådet har lov å utale oss om hvem vi ønsker som ny prest:)

Som leder har jeg fått navn,cv od det som trengs å hvite om dei søkande,jeg googla navnene og fikk fram noen ansikter og utifra trynefaktor fikk jeg en favoritt :))

No sette jeg meg ned i går og leste cv til søkerane og da ble jeg lurt ,en kan ikke bedømme et menneske utifra ansiktet :))for etter å ha lest om  deres ønsker og hensikter som prest fikk jeg en helt annen oppfatning på personane.Den jeg tvilte mest på utifra ansikt er nå min favoritt:)så får vi se hva resen av soknerådet sier ,vi skal møtes i dag og diskutere det og i neste uke kan vi gi vår ytring :))

Ellers skal vi dekke til fest på bedehuset og forberede avskjeden til presten.

Da tenker jeg det ikke blir så mye mer på meg i dag så ønsker jeg dere også en fin lørdag

29 kommentarer

Siste innlegg