Bake

God morgen kjære venner.

Neida det er ingen bakerdag på meg i dag :)men jeg skrev jo att telefonen min datt ut av baklomma i går og landa nedi do 🙁

Min kjære kom inn etter en liten tur og fant en litt nedbrutt frue hi hi,no har jeg jobbet som skadesanerer noen år men var langtifra utlært da jeg slutta,min kjære derimot jobber der ennå og har mange flere års erfaring enn meg :))

Så han sier først att i et slikt tilfelle så er første bud å ta ut bateri fortest mulig :)så simkort og så legger mann telefonen inn i bakerovnen nær vifta:)jepp sett på vifta og 10-20grader,slik lar man telefonen ligge og bake i mange timer gjerne natten over :))

Så som dere nå skjønner så ble baksten vellykket og telefonen min er friskmeldt hurra :))den fungerer helt fint igjen.

Mitt råd nå på morgenkvisten er alikavel til alle dere der ute,ikke gå med telefon i baklomma :)det kan få uønska konsekvenser.

Mine planer ellers nå på førmiddagen er å legge sammen noen klede før jeg sykler til Bjørke,er jeg heldige da så blir det en time eller to i bassenget 🙂

ønsker dere en riktig fin dag

24 kommentarer

Siste innlegg