på jakt

Ja i dag har jeg ikke gått tur men jeg har vært på jakt.

Jakta ikke på dyr eller fugel men skinn og putekasse.Satt her og strikket da mannen hauker att det fær putekassa med vinden,jeg ser ut vinduet og ser den fyker kast i kast nedover marka:)

Saueskinn og pelspledd ligger strødd ute,stolputer og duk og putekassa ja den fikk sitt endelik der den låg knust i 3 deler.

Som dere skjønner har vi hatt vindkuler i storm styrke ute,et par timer senere blir mannen var noe borte hos naboen,joda der ligger nok en stolpute og klamrer seg til stammen på et tre,jeg løper bort og får berget den også:)

Det har ikke fristet så mye å gå ut i dag så det var hyggelig når svoger og svigerinne kom en tur til svigermor :)da tuslet vi også en etasje opp og hygget oss i godt lag,kaffe,iskake(hjemmelaget)og fylte horn med vaniljekrem 🙂

nå plasker det ned i tillegg,jeg er glad vi utnyttet gårsdagen fullt ut :)så gjør det ikke slett så mye att vi måtte holde hus i dag.

Nå skal jeg strikke og se på tv så håper jeg att vinden har gitt seg litt til i morgen :))

18 kommentarer

Siste innlegg