basar og sokkestrikk

God morgen.

I går var det 1 mai basar ,en lang tradisjon her i bygda.Basaren holdes på bedehuset og er hovedintektene til å holde huset på beina.

No var ikke jeg en av dei heldige å vinne premie fra bok,men litt småtteri fra åresalg kom med meg hjem:)

helt greie gevinster som alle blir satt pris på.No var disse sokkane noe store til meg,men det er alltid noen andre som kan gjøre seg nytte av dem.

I dag er det surt ute,sludd og snø mørkt er det også så ikke noe minner om vår i skrivende stund så får vi se hva jeg finner på i dette været.

Jeg strikker jo litt innimellom ,ikke noe store greier men småsokker til kalde små barneføtter:)har gjort ferdig 3 par dei siste dagane

størrelsane mener jeg passer til 5år,4år og 2 år og alle er strikket i siljagarn.

Ønsker dere alle en fin dag,og har dere sol så nyt det litt for meg også da 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg