en ny gjest

Her går dagene trått for tiden,ute snø det uten att det legger seg men det frister overhode ikke til uteaktiviteter.

Har trimmet litt i dag alikavel for jeg og et par damer til har vært i bassenget og trimmet en time:))det gjorde veldig godt.

I går oppdaget jeg en ukjent fugl på Viddal og i dag kunne jeg se att den var her på Leira også:))ikke bare en men en hel liten flokk :))

det kan se ut som en vanlig svartost men ser dere en kvit stripe på bringa?

det er en ringtrost,den støyer høgt når den kvitrer men jeg synes faktisk det var en fin fugl og artig å oppdage en ny art i hagen :))

Da jeg kom fra bading oppdaget jeg ennå en ny fremmed fugl på høgspentlinja,den var stor og jeg var snar å låse opp så jeg kunne hente kamera.No var jeg ganske ustø på hendene og fuglen satt høgt alikavel tror jeg det var en spurvehauk uten å vite det 100%

hadde det vært bedre vær kunne jeg nok fått et bedre bilde,ikke så lett når det snødde så tett ute.

Ønsker dere alle en fin ettermiddag

7 kommentarer

Siste innlegg