Det ble sol

En deilig dag har jeg hatt i dag,litt regn i dag morges men jammen vart det sol :))jeg fikk lag begge veier på bussen da ei til fra bygda skulle på tur i dag,veldig hyggelig :))

Startet med frisøren,der kom jeg til med det samme så nå føler jeg meg mye bedre :))

Veslejenta mi jobber for tiden på en klesbutikk på kjøpsenteret hvor jeg klipte meg,måtte selvsagt innom henne også :))og der kjøpte jeg meg en shorts til sommeren

skal snart på tur og besøke bloggvennine Grete :))og hun har jo en laaaaaaang strand nedom huset,mulig jeg får bruke denne da?håper det

men jeg trengte nye solbriller også

og siden jeg har blitt avhengig av briller i hverdagen måtte jeg ha noen spesialbriller til å ha utenpå andre briller ,veldig gode på var dei

Så var det disse hoftene min og vonde rygg,jeg liker jo å gå lange turer men sliter slik etterpå,jeg ble anbefalt disse skoene da

tror jeg skal teste dem i kveld,disse kunne jeg både gå lange turer med og springe/jogge selv om jeg har tverrplattfot og vonde hofter

Det er viktig med ledige klær når en skal trimme så i dag investerte jeg i litt bekvemlige klede også

bukse fra frank shorter og trøye fra pier robert,tenker jeg kan bruke det i fjellet i sommer også :))

Skulle vel egentlig kjøpe frø og potter til hagen min ,men det vart glemt gitt.Jeg måtte nemlig reklamere litt på telefonen min,den oppførte seg litt rart hmmmmm der var noen småting som var feil innstilt + att dei oppdaterte programvaren til det nyaste,så får jeg håpe att den ikke begynner å trøble igjen 🙂

Siden jeg ble gående og vente på telefonen var klesbutikkane litt nermere enn blomsterbutikkane sånn vart det i dag og siden jeg glemte å ta med reservenøklane til bilen vår så fikk jeg ikke tømt hendene mine heller,da var det like greit å ta bussen hjem igjen også.

Nå skal jeg blande ihop en frisk salat og steke laks til middag :)ønsker dere en fin ettermiddag 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg