Test

Er det noe jeg sliter med så er det skotøy,uansett hva jeg bruker så sliter jeg både en og to dager etter en litt lengre spasertur.

No er jeg veldig glad i å gå tur så jeg har igrunnen lært meg å leve med en del smerter.

Så var jeg på Gsport i Volda i dag,der ble jeg mødt av ei hyggelig dame som lurte på om hun kunne hjelpe meg :))jeg la frem mine problemer med både hofter og rygg og gleden jeg har ved å gå på tur,det resulterte i disse flotte skoene

det er fulldemping i både hæl og frampart,jeg ble fortalt att med disse kunne jeg både springe og gå lange turer.

Så etter middagen i kveld måtte jeg ut og teste dem.

Jeg gjorde det som er det verste for mine hofter,jeg gikk i rask gange til Viddal er ikke sikker på lengde men ca 2-3 km ,der snur jeg uten pause og går rask gange tilbake til Leira:)

Resultat,jeg er fortsatt like fin i hoftene,det gjør overhode ikke vondt å reise meg etter å ha sittet en stund,var litt øm under ene fotsålen når jeg var framme eter å ha gått begge veier ,men nå er den smerten borte :)jippi fortsetter det slik har jeg virkelig kjøpt dei perfekte skoene og det viser hvor viktig det er å kjøpe gode sko framfor billige og like viktig er det att ekspeditrisen er flink og kan faget sitt :))

Det var en deilig tur med solskin og nesten 17+ ute

skogen er i ferd med å bli grønn,her er en rogn snart utsprungen

en vakker bukett ved stranden,vakkert og koselig

 

23 kommentarer

Siste innlegg