Pause

Idol i kveld er helt fantastisk,ungdommane er bare så flinke,nå heier jeg på Siri så får vi se hvordan det går.

Det er pause før dommen blir gitt og jeg benyttet pausen ute i hagen :)fikk liksom ikke helt roa når det gjaldt persillen min,så nå har jeg vært ute og sett opp en liten skremsel som forhåpentligvis jager hjorten på flukt om han skulle prøve seg 🙂

en gammel jernstang som var bøydplantet jeg i tønna og hente 2 relekser på,siden stangen hadde en knekk henger refleksene rett over persillen,lyden av disse når dei slår mot hverandre holder forhåpentligvis dyra borte 🙂

blomkarsen ser noe strantete ut,om dei kommer seg får tiden vise,tror uansett att jeg vil kjøpe en pose til og legge frøa innimellom disse pistrane her :))i fjor hadde jeg lobelia her men nå vil jeg ha orange farge :))

min kjære har spadd opp litt en ramme hvor drivhuset skal stå

Sett ovenfra og ned.Han lover ikke et snarlig oppsett :(vi må ha gravemaskin for her er det stor høgdeforskjell,han vil støype fundament så huset står støtt og sikkert,ja ja han lyt no få bruke den tid han treng

8 kommentarer

Siste innlegg