Søndag

Søndagen går mot slutten,det har vært en deilig dag selv om jeg ikke syntes det var den helt store temperaturen.

Vi kjørte en tur til Volda og besøkte yngste datter etter middagen,da vi kjørte forbi Bjørke stod der to ungjenter i bikini ,det var bading i sjøen hvor dei hoppet fra kaia,brrrr

når vi kom til Volda møtte vi datter og samboer i kortebukser og singlett,ja ikke skjønner jeg hva dei unge er laget av jeg trivdes utmerket i min fleecejakke iallefall :))

Tok et par bilder på vei hjem igjen

vel heime ville mannen gå en kvelstur og jeg blir selvsagt med,så vi tok på gode sko og gikk en tur rundt garden:)

jeg elsker svære gamle trær ,mosegrodde og fulle av gammel historie

På vei ned igjen oppdaget jeg en vakker liten fargeklatt i grøftekanten :))en må bare bli glad når naturen våkner til liv igjen med alle sine vakre farger :))

18 kommentarer

Siste innlegg