Litt for stille

Dagene her er litt for stille,om jeg ikke oppsøker andre mennesker så ser jeg ingen gjennom dagen,for meg blir det vel stussligt.

Det er så masse jeg skulle ha gjort men jeg jobber i grunnen best med andre rundt meg,blir jeg for mye alene har jeg en tendens til å bli sittande.

I dag er en slik stille dag,ingen er hjemme i etasjen over meg,naboane ser jeg ikke og eneste lyd jeg hører er snora på flaggstangen som slår i vinden.

Men no skal jeg snart på tur :))i neste uke vil jeg besøke min søster i Sandnes og så skal jeg til bloggvennine Grete på Lista,det gleder jeg meg masse til:)litt forberedelser har jeg måttet ta,så i dag har jeg fått pottet om tomatplantene mine og ryddet litt i småspirane til noen sommerblomster.Føler meg ikke helt sikker på om min kjære passer plantene med vanning så jeg måtte gjøre noen grep så jeg bare fyller litt i pottene så får plantene suge til seg det dei treng 🙂

Litt klesvask får jeg også unna så den e grei.

No må jeg ta fram sykkelen og sykle til Bjørke for vi skal ha soknerådsmøte om en liten time,kan være ok det i dag siden jeg føler meg litt alene :))i dag blir møtet i sammarbeid med vikarpresten så jeg er litt spent på hvordan det blir.

Ute er det delvis skyet og litt sol,men vi har en litt kjøligere vind i dag så jeg har ikke orket å jobbe ute i hagen.

Ønsker dere en fin dag,så får eg håpe att humøret mitt stiger litt etter møtet i dag :))

20 kommentarer

Siste innlegg