17 mai på fjellet

Gratulerer med dagen kjære venner,jeg håper dere alle har hatt en fin dag :))Her har det vært en usedvanlig fin og varm dag,30-32 + i sola 🙂

Jeg og mannen valgte å nyte dagen i utmarka i dag,turen gikk i fjellet her på Leira,siden min mann hadde vakt på jobben kunne vi ikke reise langt bort.Så høgt oppe på fjellet bak huset vårt har jeg ikke vært før så det var en fantastisk flott opplevelse.

her ser dere hele Leira

her ser dere utover dalen som vi må kjøre gjennom for å komme inn til Leira

en kaffepause måtte til

litt tyttebær som hadde overlevd vinteren

nydelige gullstjerner i høgda

savnet vandrestavene når jeg skulle ned igjen

godt å svale seg ned med smeltevannet,det var ubeskrivelig varmt i høgda i dag

Snart nede

rogna blomstrer

tja hva heter denne ?

vel heime etter 4.5 time i fjellet

og om dere lurer på hvor vi var i dag,så var det i fjellsida dere ser her lengst til høgre,vi gikk opp til den biten som står brattest før snøen.

det har vært en deilig dag,da vi kom hjem byttet vi til kortebukser,lette frem grillen og spiste deilig mat,nå har vi hatt både gele og bløtkake så her står det ikke på oss :))

ønsker dere alle en fortsatt fin kveld

20 kommentarer

Siste innlegg