6 stykk

God morgen.I dag har regnværet innhentet oss også så det lyt en bare ta med seg

no var det nok ganske tørt hos oss så litt vete trengtes sikkert :))iallefall i min lille grønnsaksflekk.

Klokka 23 i går kveld sier min mann att nå har hjorten innvadert hagen din,hva?ut og se og der gikk det 6 stykk midt mellom grønnsaksbedda og epletrea mine.

No hadde min kjære på forhånd slått ned påler til et lite gjerde og sønnen hentet heim gjerdenot i går ettermiddag,så vi gikk ut og fikk festet sånn litt provisorisk til vi får gjort det skikkelig :)) forhåpentligvis holder det hjorten borte fra å springe gjennom iallefall

dette blir nok bra bare alt blir festet skikkelig 🙂

I dag er det forberedelse til turen min,jeg reiser til Sandnes i morgen :)det blir en lang dag da jeg må reise hjemmefra kl 7 om morgenen og er ikke fremme før i 21 tiden på kvelden.

Det går i brødbakst og ellers litt smårydding før kofferten blir pakket 🙂

Dere må ha en riktig fin dag

8 kommentarer

Siste innlegg