Skulle så gjerne

Skulle så gjerne hatt litt mer varme,i mangel av drivhus så flyttet jeg et par paprikaplanter inn på stua i går,temperaturen er ikke som plantene ønsker for blomstene detter av :(no har fruen fyrt opp i peisen i håp om å tilfrestille paprikaenes krav om litt bedre varme :))for dei er jo fortsatt fulle av både knopper og blomster.

Ute regner det og tåka ligger i fjella,men skal vi tro værmeldingane blir det nydelig solskinn i morgen 🙂

I dag skal vi til Ørsta på gudsteneste,heldigvis er det ikke før kl 13 :)det er barnebarn nr 2 som skal få utdelt 4 årsboka og ville gjerne att vi var der med ham,og det er jo greit når været er vått 🙂

No er det heldigvis lange opphold innimellom da,som i går kveld kl 22,45 når jeg fikk mannen med på en kvelstur :)jada vi såg kor det tyknet til ute i fjorden så da statet vi en ufrivillig joggetur hjem for å ungå regnbygen :)he he jeg ble våt lell jeg :)av svette.

Da jeg var på tur strikket jeg ullsokker til både min søster og svoger dem ble ikke fotografert,men jeg kjøpte også bomullsgarn hos søstrene grene,garnet heter Anna og Claras bomuldsgarn og er utrolig drøyt.

Jeg strikket meg en klut medan jeg var på tur og tok litt ekstra garn med hjem 🙂

måtte begrense kjøpet siden jeg skulle ta fly hjem det var jo ikke planlagt da jeg reiste nedover :)så får jeg kjøpe mer av dette garnet senere i sommer når vi nok en gang reiser nedover .

Ønsker dere alle en fin søndag

18 kommentarer

Siste innlegg