Litt av hvert i dag

Dagen i dag har vært fylt med litt av hvert.Føst var det gudsteneste i Ørsta der lillegutt fikk utdelt kirkeboka,etterpå ble vi med vår datter hjem til kaffe

jada om du ser dette kjære søs så tilot jeg meg et kakestykke :))

Bakeren var vist 4åringen 🙂

og gode var den

Da vi skulle hjem ba jeg pent om å få en tur innom plantesenteret :))Bo grønt og plantasjen ligg side om side og jeg fikk besøke dem begge:))

noe grått i dag,men ikke stor regn

Vel heime gikk jeg i gang med å plante mine nykjøp til hagen :))

siden jeg er litt usikker på hvordan det vil gå med tomatplantene mine juksa eg og kjøpte en i dag :))den skal jeg passe godt på:)

Da jeg var i farsund falt jeg pladask for denne

Så i dag ble jeg den lykkelige eiger av dette 🙂

jeg valgte blå kantlobelia ,tror dette vil bli superfint i løpet av sommeren :))

Jeg manglet en plante i en av krukkene så en georgine ble kjøpt


 
bare vi får litt varme så blir det frodigt i urnene 🙂

Jeg hadde fortsatt noen kantlobelia og husket på en krukke som har vært bortglemt en stund

Men nå mangler jeg noe i toppen :))

siden min nye pil trengte en krukke ,fikk denne gule trådsypressen nyt liv i beddet

jeg hadde en sypress her som ble brun i vinter,i dag kjøpte jeg en ny og fikk den plantet.Den står atmed elva i enden av min nye plen,meningen er å ha julebelysning i den 🙂

Er veldig fornøgd med innkjøpene mine i dag:)

Før vi startet dagen sydde jeg nye knapper i en topp jeg kjøpte sist sommer

toppen hadde små grå knapper som var altfor små til knappehulla,den ble ikke brukt da knappene bare gikk opp igjen,nå har jeg byttet dem ut med større søte knapper i en lysere orange farge :))så nå håper jeg att toppen holder seg lukket når den er på 🙂

Ønsker dere en fin kveld

14 kommentarer

Siste innlegg