ettermiddag

Etter att vi hadde tatt en dukkert i sjøen gikk jeg meg en liten tur,det var så deilig vær og det ville jeg nyte fullt ut 🙂

er det noe som lukter somer så er det nyslått gress og i dag begynte dei førse bøndene her med slåtten

mmmmmmmm  dette er sommer 🙂

på turen møtte jeg på ei granne ,så da ble det en liten hyggestund med prat i solveggen før jeg gikk ned igjen og forberedte dagens middag,det ble grillet kamskjell på meg og grillspyd med kjøtt til mannen.

No forsvinner sola fra huset vårt ulovlig tidlig så etter middagen pakket vi sekken og gikk ned til sjøen,her skinner sola flere timer lenger 🙂

No skulle vi ikke bare hygge oss der da,mannen ville nytte goværet til å beise fronten på en av nausta vår

medan han beiset kunne jeg nyte ettermiddagskaffe :))

no er det ikke slik att jeg ikke unner mannen lit kos også,så jeg byttet plass så han også fikk kose seg med en kopp kaffe

kan ikke si annet enn at dagen har vært fin tross en vond og trøblete rygg

No e det kveld og jeg ønsker alle en riktig god natt

8 kommentarer

Siste innlegg