noen av mine filleryer

Det var en tid jeg satt endel ved veven og vevde filleryer,fillene var mest i ull og bittesmå,dette var sekker vi fikk fra ei som sydde litt jakker og vester i ull,men et par andre ble også laget av barnas gamle klede+litt sengetøy.

disse ligger på gjesteromma våre

denne ligger på kjøkkenet vårt

disse to ligger ute i entreen

denne har jeg på hobbyrommet mitt

denne har vi på soverommet vårt,den har en blanding av ull og bomull

og denne går i bomull fra avlagde klede,den skal min søster få nå når hun kommer,det skal få nytt liv på hytta deres 🙂

Vel dette var litt av det jeg har produsert dei siste årene.

Nå har jeg fått vasket og redd opp senger til 7 gjester på loftet,og når dei siste brøda er stekt skal jeg ned og legge laken på senger i brakka til yterlige 12 gjester:))

Det regnet i natt men no er det tørt og fin temperatur ,skyet men innimellom får vi en gløtt av solen:))

ønsker dere en fin dag

8 kommentarer

Siste innlegg