mine siste

Nå blomstrer dei siste rhododendroane mine for i år,det er 3 setting,og ved å ha forskjellige sorter har man lang blomstring :))

tenk kor flott det blir når dei vokser ihop :))gleder meg en hel vegg med dei vakreste blomster

nede ved elven blomstrer denne flotte her

no har jeg litt andre ting i bedda også,som disse søte her

det kryr av dem og jeg har ikke hjerte til å ta dem bort :))ikke har jeg sådd dem heller dei kommer av seg selv og frør seg rikelig,no dekker dei et helt bedd

det blomstrer i grønnsakshagen også:)skulle vel egentlig høstet gressløken før den kom i blomst men så er jo blomstrane så vakre også da :))

det bugner av bladpersille,så det skal bli fersk selvsådd til grillmaten på lørdag

grønnkålen vokser seg til

ja det blir noen gulrøtter på meg også

her eksperimenterer jeg :))kjøpte en purreløk på butikken,skar den av og puttet roten i jorda og som dere ser vokser den på nytt :))

og før jeg gikk inn kunne jeg ta med ferske fine redikker fra egen avling for første gang :))så disse kommer nok i en salat på lørdag 🙂

Himmelen er helt blå og sola skinner,jeg har vært på en liten sykkeltur og jeg har bakt honningkake :)mmmmmm det dufter deilig i huset.Kaken er til grendalaget i morgen,men jeg smatt til meg en smakebit alikavel :))

18 kommentarer

Siste innlegg