Halvt hundre

Halvt hundre høres urgammelt ut,men det er den reneste sannhet :))fruensvilje fyller 50 år i dag.

Føler jeg meg eldre enn i går?nei jeg gjør ikke det hi hi,og nå går jeg en hyggelig måned i vente :))for jeg og min søster er 50 år en hel måned sammen før søsteren min tar et steg forbi.

Ute vaier flagget,svigermor mente vi måtte flagge i dag og det er jo hyggelig :))

Skal ikke gjøre så mye i dag rent bortsett fra et par spesialkaker som snart er ferdige,for her skal det hverken være hvete,egg eller vanlig melk i.

I kveld kommer dei første gjestane mine,min søster og hennes familie fra Sandnes :))og barna våre kommer også,dei skal forberede morgendagens festligheter :))desverre kunne ikke vår elsdte sønn komme,men dei vil komme senere i sommer og da bli noen dager :))

Da ønsker jeg dere alle en deilig dag :))

40 kommentarer

Siste innlegg