en liten morgentur

Jeg har vært ute på en liten morgentur,prøvde såvitt fiskestangen :)men det vart bare en liten lyr som fikk leve videre til den blir litt større :))jakta heller på noen fine foto objekter da

nydelig blomstring ved sjøen


et yrande fugleliv,nå er alle små fugleunger på vingane

 
og så må jeg ta med noen hagebilder :))som sagt ønsker jeg en fin men lettstelt hage da kroppen min tåler dårlig masse luking,og hva er da bedre en vakre steiner mellom vintergrønne busker :))

langs kanten her vil forhåpentligvis rhododendroane danne en vakker hekk

denne er svær,kunne tenkt meg å få den opp på muren men jeg hvet ikke,den er tung og må vel helst håndterast med gravemaskin

her vil det bre seg ut med blomkarser i sommer :))

da vi murte en ny mur ville ikke mannen ha mold helt ut til kanten,så jeg fylte opp med stein og pyntet toppen med fargerike vakre steiner :))og vi slipper att frosten sprenger ut muren :))

det er jo vakkert i lag med nydelige hosta :))

Da ønsker jeg dere en fin dag

21 kommentarer

Siste innlegg