Ugress

Noe vekser i hagen min og det er ugress:(så i dag fikk jeg stelt litt i et noe forsømt blomsterbedd

ikke akkurat et vakkert syn å bli mødt med når en kommer til gars

men etter litt luking ser det straks mye bedre ut.Det er til dette beddet noen stauder skal få nytt liv,og så må jeg finne noen steiner og fylle innimellom så ugresset ikke får så stor flate å kose seg på

noen kantblomster flyttet jeg i dag da:)

det er fra dette urøde jeg skal flytte et par stauder,resten skal ryddes og jamnas med gravemaskin når han kommer og graver til fundamentet på drivhuset mitt,like greit det for noe har kommet over hengeselja alikavel så den er bare å kaste,da har jeg ikke tenkt å ha så stort bedd for jeg makter ikke å holde det ved like slik som før

ikke hvet jeg hva dette er,men en sykdom har iallefall innhentet hengeselja.

No er det litt regn i lufta så da blir det ikke mer hagestell i dag,kanskje det er like greit :))

8 kommentarer

Siste innlegg