Veldig tidlig oppe

I dag var jeg oppe før 6,trodde klokka var 7.30 :))merket ikke hva den egentlig var før jeg stod på kjøkkenet ferdigstelt og våken.Ja ja jeg spiste frokost  tok med kamera og gikk på tur.

Tanken var å oppdage ørn,jada ørn fikk jeg sett rett over hode på meg,men kamera det var ikke klart.Jeg gikk der og tittet i trærne men samtidig var jeg nyskjerrig på hva måkene støyet sånn for,drog derfor blikket på fjorden og trodde det var oter,det var da ørna letta og måkene gav seg ikke før den var jaget til den andre siden av fjorden.

Men humlene var sløve i dag så det var lett å ta bilder :))har aldrig sett så mange humler på en gang før

og det er omtrent bare på disse blomstene jeg ser dem

bråkebøttene,men det er fisk i fjorden no,lurer på om makrellen er kommet,jeg prøde fiskestangen også,jada all sena gikk i stå og ble en salig knute :(så stanga ble med hjem slik att jeg kunne få ny sen på,så nå er den klar til ny prøve :))

Dagen har ellers vært rolig,vi har holdt oss hjemme,slappet av og grillet,men kanskje jeg skulle tatt en kvelstur også :))

12 kommentarer

Siste innlegg