en dag med svigermor

Ja i dag ble dagen helt annerledes enn det jeg trodde da jeg stod opp :))jeg var tidlig oppe og gikk en morgentur før jeg drakk kaffe

det resulterte i et bilde av revebjelle,den er helt nydelig,vel heime tok jeg en kopp kaffe da svigermor kom innom for å si fra att hun tok en tur bortover.

Jeg såg på henne og spurte om jeg kunne få være med :)joda klart det:)jeg var klar på minuttet.

Det ble en svært hyggelig svigermordag :))vi gikk først til frisøren ilag,chess som har første mann til mølla prinsippet :))siden jeg kom til først rakk jeg jammen å kjøpe en ny dongeribukse også før hun var ferdig:)

Etterpå når vi begge var vene og pene :))kjørte vi opp til svigermors datter:))der hadde vi noen utrolig hyggelige timer.Klokka gikk og seien jeg skulle steike til middag var bare å glemme,min kjære ringte da han kom fra jobben ,men da var vi i Ørsta :)hi hi sånn går det når vi tar en hel damedag :))så fisken får bli i morgen.Vi fikk fylt opp bilen med kolonial før turen bar hjemmover.

En annerledes dag for meg men veldig koselig og jeg og svigermor fikk en fin dag sammen :))

14 kommentarer

Siste innlegg