Isande kaldt

Nå har jeg hatt en kort sykkeltur,ca 5,5km,sette fra meg sykkelen og ruslet litt i skogen

jeg merket att det gjorde veldig godt for ryggen med litt ulendt terreng.

Vel heime oppdaget jeg att rosetreet mitt hadde fått sine første 2 roser i dag

om ikke lenge vil den være helt rosa av dei skjønneste roser

like vakker i alle dets faser:)og så lukter den vidunderlig godt.

det har gått tregt å få dei kjøpte sommerblomstene i blomst da det har vært tørt og kaldt mye av juni,men no kommer det og da er det vakkert

fagerbusk er det rette ordet for denne vakre busken,det tok meg noen år å få den stor og frodige men det var verdt strevet

Nå begynner sukkerertene å blomstre også

plantene er fortsatt svært lave så jeg håper dei snart begynner å krype oppovergjerdet slik att jeg får stor avling :))

 

10 kommentarer

Siste innlegg