Litt nytt

I dag satt jeg på med ei venninne til Grodås for å handle litt,da vi kom til Bjørke stod der 2 unge hegrer som ikke var helt stø på flyvekunsten ennå,og selvsagt manglet jeg fotoapparatet:(tok et par med det gamle mobilkameraet men det vart ikke mye å skryte av nei

ser dere det grå i grøftekanten og en opp i sida ?regn og tåke og gjennom bilruta

da jeg trodde eg skulle få et godt bilde med vinduet nede kom det selvsagt en bil som tvang oss videre og ungfuglane måtte gjøre et forsøk på å fly

Stemorsblomster er noe dei fleste av oss planter om våren og i min krukke som står under takk hadde dei blitt lange og strantete

ikke så vakkert lenger men blomstene er fortsatt fine

så da jeg kom hjem fra butikken tok jeg dem opp og plantet dem borte ved elven :))det bilde får bli når været er bedre.

Vel på butikken i dag kjøpte jeg med et par kvite små roser som fikk plassen i krukka no

så det var no mye penere ja :))

No lager jeg middag før sykkelen kommer fram,skal på kaffebesøk til ei som har bursdag :))

Ønsker dere alle en nydelig dag

12 kommentarer

Siste innlegg