min nye kortebukse

Det regner i dag også men det er mildt og vindstille,alikavel har jeg tilbrakt dagen inne.

Husker dere kortebuksa min gode vennine Grete sydde til meg,ja den ble litt vid i livet hi hi,men vide ting kan syast inn så det var ikke så farlig

det ble til att jeg sendte den tilbake,on nå har jeg fått den litt bedre tilpasset og er superfornøgde :))

ikke så lett å ta bilde av seg selv med selvutløser :))men dere ser att den er kjempefine no :))så nå er det bare å håpe på sol så den kan takast i bruk :))

Måtte ta et nytt bilde av den nydelige pelargonien jeg har drevet frem fra en stikling jeg fikk med farmorshage,litt bedre i dagslys 🙂

hadde i grunnen tenkt meg ut en tur men no øser det ned ute,da tar jeg frem strikketøyet istedenfor tenker eg :))

Håper dere alle har en fin dag

8 kommentarer

Siste innlegg