flomvarsel

God morgen.Våknet tidlig i dag og sovnet jammen til igjen :))men hvorfor ikke ute er det 13+ og grått vått og tåke.

I dag har dei sendt ut flomvarsel her på vestlande,hallo flomvarsel er slikt som jeg forbinder med snøsmelting om våren:(i skrivende stund er det opplett men det skal regne og regnet skal øke utover dagen helt til i kveld,da skal det vist øse ned i enorme mengder.

Skal jeg orke å bevege meg ute i dag bør jeg gjøre det nå med en gang da slipper jeg iallefall å ta på redningsvest hi hi.

Men når dette er sagt så er jeg overhode ikke lei meg av den grunn :)for det melder sol i morgen :)jippi sommeren kommer tilbake og på lantidsvarselet skal sola skinne fra klar himmel hele neste uke :)det er bare å komme gjennom denne dagen først.

Har lovet svigermor å komme en tur opp i dag,min manns tante + et søskenebarn er på besøk og i ettermiddag kommer det 4 til fra hans slekt.Ja hvorfor ikke når det alikavel regner ute.

Tror jeg skal finne frem kofferter i dag eg :))begynne å pakke litt til ferie om en uke gleder meg :))da blir det sol og sjø og bading i en hel uke uten tvil :))

Når jeg sitter her blir det strikket littegrande ,har gjort ferdig en tykk og god klut strikket i rester fra bomull sport

denne er brettet i 4,stor tykk og god :))yngste sønn var innom i går ettermiddag,han har fått en slik fra før med meg:)jeg lurte på om den var god siden jeg ikke har prøvd det garnet før til klut,og joda det var det eneste som dugde inni bakerovnen  sa han:)så da fikk han med denne nye også.

No er det bomullsgarnet anna og clara fra søstrene grene som er på pinnane 🙂

no har jeg bestemt meg,jeg hiver meg på sykkelen før regnet kommer :))så ha en fin dag alle sammen

8 kommentarer

Siste innlegg