varmere en varmt :))

Det blir liten tid til blogg når været er så deilig:))i dag har vi hatt 33+ i skyggen.

Ryggen min er helt fin igjen i dag ,jeg har tatt hensyn ,ikke bada og ikke gjort tunge løft men jeg tar en liten pille som får musklaturen til å slappe av da 🙂

I dag reiste vi tidlig bortover,min kjære ville ha et hårklipp og jeg trengte nye bateri i klokkene mine.

Etterpå ville jeg se på ny bikini og jammen fikk jeg en til den nette sum på 30 kr :))og litt til feriegarderoben ellers fikk både jeg og mannen .

Vel heime gikk mannen straks igang med murerjobben,det kommer noen merkelige utrykk innimellom hi hi,ikke lett når en skal mure en bein ramme på et berg som skråner,men det blir sakte men sikkert :))ble ikke tatt nye bilder i dag,til det er det ikke så mye å se ennå.

Hva jeg har gjort på ?tja jeg har vært selskapsdame,kokt kaffe og smurt vestlandslefser,funner frem litt småting så mannen slapp å ta pause i jobben og ellers bare nytt varmen :))

Det blir nok en tidlig natt i natt også tror jeg vi får se det går jo greit å sitte i kveld :))ønsker dere alle en deilig sommerkveld

 

16 kommentarer

Siste innlegg