God morgen

Ja nå har fantefølget kommet seg hjem igjen etter 14 deilige dager i Bulgaria og Norge  og i dag våknet jeg hjemme til en nydelig blå himmel :))min kjære har altså hatt sine 3 uker med ferie med bare sol og det har virkelig vært deilig.

Reisebrev får komme etterhvert for her er det masse å ta igjen ute i hagen og grønnsakshagen min har virkelig blitt overgrodd,så medan vaskemaskina summer og går lyt eg ut og ta et tak der ute.Skal ta bilder men dere kan jo få se reddikane mine for dei tok jeg i går kveld

og for å se størrelsen kan jo dere bare se på dette :))

svære som poteter og utrolig saftige :))det har verken gått stokk i dem eller mark og annet utøy så jeg har virkelig vært heldige med disse :))

Dere må ha en deilig dag så kommer det nok mer litt seinere i kveld :))

19 kommentarer

Siste innlegg