heilt enormt

reisebrevet får dere vente med til ut i uken for jeg har faktisk ikke tid til den no :))her har dagen gått til hage og klesvask ,jeg har kommet et stykke men er langt ifra ferdige.

I min hage har det meste vokst noe så enormt denne sommeren,og på dei 14 dagene skulle mann tro alt har vokst dobbelt så fort som ellers og det til tross for att det stort sett har vært regn og tåke .

det siste jeg gjorde før ferien var å høste all persille,og se kor det har vokst opp igjen på 14 dager her er jo like masse som før jeg høstet

ja gressløken har vokset seg til igjen også,like masse ute selv om jeg høstet inn alt før ferien

sar en urt med peppersmak har vokst seg til i ferien

grønnkålen har overlevd kålmøllen og i år blir det gulrøtter

i badekaret voser vist tomatene ut av den provisoriske drivhuset og jeg som trodde dette var små uskyldige krukketomater,hi hi men nå har jeg bygget om litt

dette ser vel bra ut :))

det bugner i bærbuskene

som dere ser blir det nok av arbeid framover

men det blomstrer også og pelargoniane mine overlevde når jeg var borte

og på tur sneik jeg til meg noen flere stiklinger 🙂

4 røde hengepelargonia og 1 mørk mørk lilla som ble med hjem fra Bulgaria :))så krysser jeg fingrane for att dei vil spire hos meg

jeg sådde frø av flittigelise i vår og nå begynner dei å blomstre :))

og solsikka vokser og vokser men når kommer blomsten skal tru?

Som dere ser trives det meste her i min hage i år,og ennå har jeg mer men det får komme i ett annet innlegg for nå er det natta :))

14 kommentarer

Siste innlegg