Veldig flinke karer i huset mitt i dag :))

I dag kom yngste datter og samboer på besøk,samboeren ville koble til noen lys spotter i taket vårt som har stått uferdige i flere år ,i tillegg skulle han montere innendørs bryter til en persienne.Medan han jobbet tok min datter og jeg en skogstur og såg etter sopp,noe vi også fant

som dere ser er det fortsatt granmatrisker :))

Jeg fant en diger forvokst steinsopp også

nå var den kun for kamera for den var nok ikke frisk til mat,men stor og hel var den

Da vi kom ned igjen begynte det å regne og det har det gjort siden,men tross regnet som øste ned så hadde jeg to flinke karer ute i hagen  :))far og sønn jobbet for att fruen skal få opp drivhuset hi hi

i fulle regndresser jobber dei og nå ser jo jeg att det blir hus :))og ikke er det noen liten drivhus heller som dere ser .

Jeg er superfornøgde med dagen,kjempeflinke gutter og fin skogstur med veslejenta vår :))

10 kommentarer

Siste innlegg