Bulgaria og Sunny beach

Jeg vist ikke hva vi reiste til,fikk no litt forskjellige utalelser etter att biletten var bestilt :))en plass for festglade ungdommer ble det sagt.

Vel det var sikker det også men jeg såg bare grei oppførsel der og ingen fulle folk som ravet rundt.Mitt intrykk er en plass for å sole seg og bade,masse liv og røre i gatene med et utall spisesteder,høg musikk og karuseller.

Vi var uansett utrolig heldige,vi hadde booket oss inn på en 5 stjernes hotell som låg utenfor den støyete sonen i gata :))og med portvakt som ikke slapp ubudne inn på hotellets område,vi hadde det derfor veldig fredelig og oppsøkte utelivet bare når vi selv hadde lyst :))

hotellet vårt helena

utsikt fra rommet vårt

koser meg i bassenget

baksiden av hotellet hadde en deilig hage

klar for middag :))

trapper i marmor inne i hotellet vårt

utenfor hotellet ved mørkets frembrudd,som dere ser så bodde vi godt og hadde ikke noe å klage på her :))vi levde det gode liv kan en godt si.

Hotellene som låg ved strandlinjen hadde egne indelte soner til sine gjester,vårt hotell hadde 2 soner 1 med gratis solsenger  og en hvor en betalte litt og hadde dermed sikret seg en fast plass på stranden og vi benyttet begge deler :))

veien mellom solseng og vannet var kort og jeg måtte hyppig uti for å kjøle meg ned :))

det var mange former for aktiviteter på vannet

en gresshoppe avla en liten visitt,denne var ca 8-10 cm lang

her vokste det fiken

og druer:)om en ønsket det så var det svært mange hesteskyss å sitte på med

men jeg hvet ikke jeg ?sitte i vogna her i 30+ når hesten slipper sitt fornødne i en åpen pose,usj det måtte lukte ille skulle en tro

en kunne jo leige en slik farkost også og trå litt selv,men det også måtte være vel varmt i varmen.

vi beveget oss mest i gatene om kvelden når vi skulle spise middag

masse lys og masse liv om kvelden fram til midnatt små og store koste seg i litt mer levlige temperaturer .

Vel dette var et lite innblikk så kommer det en fortsettelse senere

14 kommentarer

Siste innlegg