fortsettelse på reisebrev

Da vi var i Bulgaria feiret jeg og min kjære 31 års bryllupsdag :)og den dagen tok vi oss en utflukt til Nessebar,det er en liten øy utenfor Sunny beach men den er fast til land så vi tok taxi dit

gift i 31 år :))

koslige gater og masse handelsboder

festlige krydderglass,jeg kjøpte med et glass hvor innholde ser ut som en hai 🙂

et litt bedre bilde:))dette er vel som vår grillkrydder tenker eg

På Nessebar er der noen gamle ruiner

kirke fra 1609

takstein lag på lag

siden vi hadde bryllupsdag så undte jeg meg et kakestykke til kaffen 🙂

kjøpte denne hatten for sola var så sterk,bloggvenninne Grete sydde en til meg også men den låg på hotellrommet,ja ja greit å ha 2 :))

selv i dette varme lande kunne mann kjøpe skinnklede,hva med en pelskjole :))

jeg synes så absolutt att denne vesle øya er verdt et besøk om noen skulle falle for fristelsen og reise hit

og tilbake til sunny beach tok vi båt

like bortenfor hotellet vårt oppdaget vi en hyggelig tursti :))veldig kjekt å rusle her

det var mange trær langs denne veien fulle av noen frukter jeg ikke hvet hva var

dette imponerande treet tok jeg med frø fra :))håper å få mitt eget tre fra det

dette treet tok jeg også frø av :))og joda jeg har lest på nett att det er lov å ta med en god del frø fra utlandet :))

en fornøgde gjeng etter nok en deilig dag :))

Avslutningen kommer i morgen 🙂

20 kommentarer

Siste innlegg