Brrrrr

Det er kveld og snart tid for å finne senga,ute kryper gradestokken nedover så det blir altfor kaldt ute :(hadde håpet på varme ut august men det slo nok ikke til.

Etter sylting og rensking av bær avsluttet jeg med å hive resten i saftkokeren og kokte saft :)det ble 8 liter ferdig saft :))

da jeg hadde fyllt på flasker gikk jeg og min kjære en kvelstur i solskinnet,jeg såg att det var liv på fjorden så da vi kom hjem igjen gikk jeg ned på kaia med fiskestanga :))det var desverre dårlig bit men jeg fikk da det jeg var ute etter :)nemlig en deilig makrell

denne har jeg nå kokt ilag med salt og hel pepper,har tenkt å sette gryta ut på altanen i natt  og i morgen kan jeg nyte kald makrell med rømme og salat til lunch :))mmmmmm gleder meg.

Hvem hvet kan jo hende jeg prøver fiskestangen i morgen også:))men no er det natt

18 kommentarer

Siste innlegg