overasket

våknet til fint vær i dag,overskyet men opplett og mildt så jeg kledde meg og gikk opp i granskogen for å se etter sopp.

Det er bratte oppoverbakker og et stykke å gå så svett ble jeg

som dere ser måtte jeg gå et stykke,jeg kom inn i skogen og fant en liten kantarell 🙂

ja ja det er håp her tenkte jegog faktisk aller første gang jeg går inn i den skogen,men så ringer telefonen yngste sønn etterlyser meg :))ja han var nede ved huset og hadde tenkt å jobbe med drivhuset mitt i dag:))

Det var bare å snu nedover igjen ,sopptur får jeg ta igjen tenkte eg .

Vi har nå fått på tak og ene kortveggen :))tok ikke bilde i dag så det får bli i morgen.

Vi fikk en kraftig regnskyll etter att taket kom på og kunne konstantere att taket var tett :))etter att mannen kom hjem startet jobben med å ha på pakninger og vegg,men da skal jeg si det øste ned,reine syndefloden.

Krysser fingrane for bedre vær i morgen for det var litt av en søle å jobbe i når det ligger hauger med mold rundt drivhuset.

 

12 kommentarer

Siste innlegg