mine kjæreste skatter

God morgen.I dag er det skikkelig regnvær ute,men det blir nok en tur ut i løpet av dagen uansett tenker eg :))

I går ble jeg spurt om å vise mine kjæreste skatter i hjemmet :))nå har noen av dere sett det men ikke alle så her kommer det :))

Min kjære farmor som var født i Hommersåk var en svært dyktig maler i mine øyner ,hun maldte dei finaste bilder av naturen  endten det var i skog på landet eller til havs og jeg er så heldige å ha fått noen av hennes malerier:))og for meg er det mine største skatter i heimen vår

disse 2 maleriene er ganske store

dette er et Jærhus fra Jæren litt mindre enn dei 2 første bilda

og disse 2 siste er dei minste maleriene,mulig det ikke er etter dagens kunstneriske ståsted men for meg finnes det ikke noe vakrere å ha på veggane i stuen min :))

Ønsker dere alle en nydelig fin mandag

6 kommentarer

Siste innlegg