Dagens styrketrening

God morgen.Ja nå kom akkurat sola inn gjennom vinduet her ,det blir en deilig dag med sol og varme.

Da jeg stod opp sette jeg av gammel vane på tv og godmorgen norge,men så kom jeg på et tung og kjedeligt arbeid som ventet på meg ute :(som tenk så gjort jeg bestemte meg kl 8 for å få den biten unna før sola dukket opp:))

Dermed er dagen styrketrening unnagjort for min del

en hel traktorskuff med jord har jeg vært ute og spadd opp

Dette hullet skal også fylles med stein ,men det satt igjen altfor mye gjord i dette hjørnet som jeg altså måtte spa opp i dag slik att det er klart når mannen kommer hjem,da kan vi hente nok et lass med stein :))

No har vi fra før sortert ut den steinen som dukket opp langs kanten her,den hadde jeg i trillebåre og trillet ned til elvakanten så vi kan spyle den rein for jord

men det får bli i ettermiddag,no trenger ryggen min en lang pause og så skal jeg i begravelse.

Ønsker dere alle en fin dag

7 kommentarer

Siste innlegg