God morgen

Ja i dag var jeg tidlig oppe,kan jo ikke sove bort en vakker dag:))himmelen ser ut som en nydelig akvarel

jeg sitter i gostolen med en kopp kaffe og ser hvordan bilde forandrer seg :)sånn sett skulle jeg tatt det opp på film for det er vakkert.Bare 5+ i dagbjørka har begynt å skifte til gulfarge det er definitivt høst.Jeg håper vi får en nydelig høst,da vil jeg og min kjære bruke noen søndager i fjella:)det er lykke for meg.

Nå er det brødbakst på programmet,deigen står til heving og jeg har planer om å se god morgen norge i dag :))

Vi har også epletrær i hagen,det blir ikke store eplene men det blir supergode epler :)tenker jeg lager en eplekake også i dag eg,så får mannen noe godt til kaffen i kveld :))

Det blir fullt hus i dag,no er det oppe hos svigermor dei skal være men jeg må nok opp og hilse på jeg også,broren til min svigerfar kommer med frue og tre vennepar,utrolig koslige folk så det blir en livlig og fin dag i heimen 🙂

Da får eg smette meg ut etter noen epler hi hi så blir det eplekake i huset 🙂

ønsker dere alle en superfin dag

18 kommentarer

Siste innlegg