kvelstur

Spurte mannen om vi skulle hente litt stein i kveld,men nei det ville han ikke :)men en kvelstur kunne vi ta oss.

En kvelstur med mannen betyr ikke nødvendigvis en rusletur langs veien,neida vi skal opp i skogen over huset vårt

 
og det betyr oppoverbakker i ulendt tereng

litt forskjellige mosearter  kan være ganske vakkert :))

:))

en myk kjuke,den var stor og liknet på en svele :))

det var en fin tur,ble jo både svett og sliten,men det gjør ikke noe .

Vel nede igjen fikk mannen plasert en helle forran drivhuset

så litt steinarbeid ble det :))men ikke på meg.

Da vi kom inn oppdaget jeg en liten flått som hadde bitt seg fast :(fikk fjernet den og skiftet klede,da jeg sette meg på stua kom det forsyne meg en liten flått til ruslande på den nye trøyen,usj måtte ha kommet fra håret,da bar det rett i dusjen og alle klede forsvant inn i vaskemaskina.

Desverre er det mye flått i løvskogene våre og i gresset på utmarksbeitene,det er ulempen med att gardsbruka blir lagt ned og hjortestammene får vokse

 

12 kommentarer

Siste innlegg